Showing posts with label Gosip & Hiburan. Show all posts
Showing posts with label Gosip & Hiburan. Show all posts

Friday, 28 October 2016

Isu Hairul Azreen Lambung Anak, Ini Kata Hairul Azreen....


Bila dah popular ni, semua yang dibuat mendapat perhatian kan?

Itu yan berlaku pada Hairul Azreen, gara-gara gambar Yusuf dilambung tinggi. Ramai yang mempersoalkan tindakan Hairul Azreen. Ada yang memberi nasihat dan amaran akibat perbuatan tersebut. 

Walaibagaimanapun, Hairul Azreen menerima segala teguran dan tidak sakit hati, menurut beliau :

Saya tak marah pun dengan komen yang ditulis, malah berterima kasih dengan mereka kerana menegur dan mengingatkan saya. Apa pun, ingin dijelaskan gambar itu diambil dari video yang saya rakam.
Pada masa sama rakaman itu dibuat dari sudut bawah, jadi ia kelihatan Yusuf seperti dilambung tinggi. Saya memahami perasaan mereka yang bimbang melihat gambar itu.

Hairul juga menjelaskan yang ini bukan kali pertama dia menjaga baby, sebelum ini dia pernah menjaga 15 orang anak saudaranya.

Memang saya pertama kali mendapat anak, tetapi ini bukan pengalaman pertama menjaga anak. Kalau nak tahu saya pernah menjaga 15 anak saudara. Setiap daripada mereka saya pernah melakukan perkara sama seperti Yusuf. 
Memang banyak yang menegur dengan memaklumkan ia boleh memberi kesan kepada kanak-kanak itu. Namun, disebabkan perasaan ingin tahu saya bertanya kenapa ia tak boleh dilakukan. Dari situ saya membuat kajian dan pembacaan sendiri.

Takpela Hairul, ramai yang tegur sebab sayangkan Yusuf. Lepas ni jangan diulang lagi kesilapan sama.

Thursday, 27 October 2016

Video Neelofa 'Belanja' Lurah Dada Viral?

Sekarang nama Neelofa melonjak naik kerana drama Suri Hati Mr Pilot. So, apa-apa yang dia buat akan menjadi perhatian Netizen. 



Sehinggakan baru-baru ini viral "Video Neelofa 'Belanja' Lurah Dada".


Aeril Zafrel Sindir Drama Suri Hati Mr Pilot?

Yeke?

Yeke?

ICM rasa korang ni pandai-pandai je kan?



Monday, 29 August 2016

Majlis Perkahwinan Nazim Othman dan Bella Dally

Majlis Perkahwinan Nazim Othman dan Bella Dally | Gambar & Video


Peminat Nazim Othman dan Bella Dally mesti tak sabar menyaksikan majlis perkahwinan mereka kan. Nazim Othman telah mengesahkan tarikh perkahwinan mereka iaitu pada 10 september 2016. Dah tak lama tu, kurang 2 minggu. Bella Dally mesti cantik di hari perkahwinan. 

ICM suka pasangan selebriti kerana tidak terlalu mendedahkan sangat hubungan mereka. Bagusla macam tu. Hehehe


Semoga majlis berjalan lancar. 

Nanti ICM akan update gambar sepanjang majlis perkahwinan diorang. Tak sabarrr ! Hehehe

Saturday, 30 January 2016

Orang Ketiga Punca Salih Yakob Bercerai

ICM sebenarnya terkejut bila baca Utusan Online yang mengatakan Salih Yakob tidak menafikan orang ketiga yang menyebabkan dia bercerai dengan isteri ke-2 nya . Kalau nak tahu, Salih Yakob sudah beristeri empat. 




Menurut kenyataan dalam Utusan Online :


Tidak menafikan wujudnya orang ketiga dalam perceraian itu, menurut Salih, bekas isterinya itu telah berkahwin dengan lelaki tersebut sebaik sahaja tempoh edah berakhir pada penghujung 2015.

“Dia mula berubah sikap selepas bertemu semula dengan rakan-rakan lamanya semasa reunion dan ketika itu dia memberitahu yang dia sudah tawar hati dan mohon untuk dilepaskan. Oleh kerana hormat akan permintaan dia, maka saya menceraikan dia secara baik. Saya reda melepaskan dia kerana itu yang dia pilih. Pada usia 47 tahun, dia minta cerai dan saya perlu tunaikan kerana tidak mahu berdosa,” katanya.


ICM sebenarnya terkejut sebab benda yang sulit seperti ini Salih Yakob boleh war-warkan kepada media. Semoga Salih Yakob bersabar dan mungkin ada hikmah. kan ada lagi 3 isteri. :)

Tiga isteri yang masih setia dengan Salih ketika ini ialah Norlizah Mamat, 51, Norfara Wahida Sulaiman, 37, dan Samihah Syeikh Ali (30).

Hasil perkahwinan Salih dan Nor Raha (bekas isterinya), dikurniakan lima anak berumur antara 13 hingga 22 tahun, selain dua yang masih bersekolah





Thursday, 14 January 2016

ThrowBack : Respon Syatilla Melvin Bila Fazura mengaku pernah bercinta dengan Shaheizy Sam



Tahniah diucapkan kepada pasangan yang bakal berkahwin pada bulan Februari nanti iaitu Syatilla Melvin dan Shaheizy Sam. Tiba-tiba ICM teringat pula semasa Fazura pernah mengaku bercinta dengan Shaheizy Sam. 

Kalau tak silap, masa ni Shaheizy Sam sedang bercinta dengan Syatilla Melvin kerana pengakuan di sidang media baru-baru ini menyatakan yang mereka telah bercinta selama 2 tahun. 

Jom trowback sindiran Syatilla kepada Fazura melalui twitter milik beliau. 


Siapa tak marah kalau ada wanita lain mengaku ada hubungan dengan boyfriend sendiri kan? Syatilla sendiri pon terpaksa sorok percintaan mereka selama 2 tahun kerana menghormati permintaan Shaheizy Sam. Apa-apa pon, kita doakan majlis mereka berjalan lancar :)





Wednesday, 2 December 2015

Kisah Kelakar Mark Adam Kali Pertama Jumpa Keluarga Isteri - Pakai Baju Melayu Gambar KLCC

Tadi ICM jenguk Sinar.fm, tengok la video Mark Adam bersama-sama Sepahtu. Mark Adam cerita pengalaman beliau masa mula-mula datang ke Malaysia. Rupanya Mark Adam ni datang ke Malaysia dulu kerana ingin membantu kos perubatan ayah Mark Adam. Sayangnya, umur ayah Mark Adam tak panjang. 


Jadi Mark Adam teruskan career di Malaysia sebagai seorang penyanyi. ICM baru tahu yang Mark Adam sebenarnya dah memeluk Islam dan berkahwin dengan gadis Melayu setelah bercinta selama 2 tahun. 

Boleh tengok video perbualan Mark Adam dan Sepahtu. Minit ke 3.53 adalah waktu Mark Adam bercerita tentang cintanya di Malaysia. 



#SepahtuSinar - Mark Adam
Video #SepahtuSinar bersama Mark Adam tadi pagi. Selamat menonton! Hehehe..
Posted by SINAR on Tuesday, December 1, 2015

Kelakar betul Mark Adam ni. Nak tengok ibu bapa mertua Mark Adam dan isterinya?



Cantik kan?

Hehehe, ada yang kecewa Mark Adam dah kahwin? :p




Kata-Kata Datuk K untuk Datuk Siti Selepas Keguguran






Aku ada kawan yang memang betul-betul peminat setia Datuk Siti Nurhaliza. Dia lah orang pertama yang khabarkan berita baik kehamilan Datuk Siti dan dia jugalah yang beritahu aku tentang berita keguguran Datuk Siti.

Ramai peminat yang turut bersedih atas kehilangan zuriat yang dinantikan selama 9 tahun itu. Mungkin belum tertulis rezeki untuk Datuk Siti. Diharap Datuk Siti bersabar dan cepat la sembuh.

Apa yang ICM terharu adalah penerimaan Datuk K dan kata-kata sayang buat Datuk Siti. Yelah, bila berlaku kesedihan seperti ini, moral support dari seorang suami adalah sangat penting.

“Apa sekalipun yang berlaku, saya tetap me­nyayangi Siti sampai ke jannah (syurga), saya cintakan dia sehingga ke hujung nyawa saya," demikian menurutnya sebagaimana memetik Utusan Online.

Ujarnya, dia dan Siti redha dengan ketentuan Allah SWT dan memberitahu masih boleh berusaha untuk memperolehi cahaya mata.

Siti sebelum ini disahkan hamil pada 13 November lalu, ketika kandungannya berusia dua bulan.

Namun rezeki untuk beroleh anak tidak kesampaian apabila Siti disahkan keguguran pada 26 November lalu.

Penyanyi itu kini sedang berpantang di rumah dan akan meneruskan aktiviti seninya seperti biasa selepas ini.

Monday, 30 November 2015

Yus Jambu Meninggal Dunia

Pagi-pagi tadi buka timeline di Facebook, kecoh berita sedih kematian pelawak terkenal Malaysia iaitu Yus Jambu. Aku ingat rumors atau cerita yang dibuat-buat. Sekali betul bila aku tengok sendiri post dari Afdlin Shauki, Taukeh Jambu and Jihan Muse. 




Antara Gambar last Yus Jambu :



Apa-apa pon, kita sedekahkan Al-fatihah kepada Yus Jambu.